ممنوعيت عرضه مشروبات الکلي بالاي بيست درصد در جمهوري چک موجب خشم گزارشگر راديو ضد انقلاب فردا شده و دوستانش در رسانه شايعه پراکن بي بي سي خواهان بازگشت وي به لندن شده اند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، رواج مصرف مشروبات الکلي عامل بسياري از جنايتها و معضلات اجتماعي در جوامع غرب زده است، جمهوري چک از چند روز قبل با ممنوعيت عرضه مشروبات الکلي بالاي 20درصد الکل در اين کشور بدنبال کنترل مضرات مصرف مشروبات الکلي مي باشد.


چند روز بعد از ممنوعيت عرضه مشروبات الکلي بالاي 20درصد در شهر پراگ ، آه از نهاد گزارشگر راديو فردا برخواسته، (ف . ع) که در بنگاه دروغپردازي بي بي سي آموزش ديده و براي خدمت به راديو فردا اعزام شده با ابراز نارضايتي از اين ممنوعيت گزارشي جهتدار از اجراي اين قانون در کشور چک تهيه نموده است، با انتشار اين گزارش در فيس بوک نيز دوستانش در بي بي سي وي را به بازگشت به لندن ترغيب نموده اند چون چنين ممنوعيتي در عرضه مشروبات الکلي وجود ندارد!


انتشار اين چنين اخبار علاقه به مشروبات الکلي سنگين و رابطه جنسي بدون مرز ، گوشه اي از انحطاط اخلاقي کارمندان بي بي سي و راديو فردا را افشا ميکند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار