در بيانيه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجويان مستقل تاکيد شد

9دی مایه سرافکندگی ابدی برای فتنه‌گران و ساکتین فتنه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در بيانيه‌اي آورده است: روز نهم ديماه مایه افتخار دوستداران و عاشقان و یاران حقیقی امام و انقلاب بوده و مایه سرافکندگی ابدی برای فتنه‌گران و ساکتین فتنه آمریکایی - اسرائیلی سال 88 می باشد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسرکشور به مناسبت گرامی‌داشت سومین سالگرد حماسه عظیم یوم الله 9 دی بیانیه ای به شرح زير صادر کرد.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت 85 درصدی مردم، یکی از بارزترین جلوه های شکوهمند مردم سالاری دینی بود که اقتدار بالای نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید؛ اما دشمنان قسم خورده امام و انقلاب که کینه ای دیرینه از خمینی کبیر و مردم و نظام اسلامی داشته و دارند، هیچگاه، این نمایش عظیم مردم سالاری را تاب نیاوردند و با طراحی هایی که سال ها قبل برای ضربه زدن به نظام اسلامی و انتقام گیری از مردم و امام خمینی(ره) انجام داده بودند؛ در بستر حماسه بزرگ 40 میلیونی با به کارگیری مزدوران خبیث داخلی خود و کسانی که سال ها بود که کینه هایی عمیق نسبت به انقلاب اسلامی و بنیان گذار آن داشتند، فتنه ای عمیق را به راه انداختند که در آن هر آنچه را که در توان داشتند انجام دادند و برای انتقام از مردم و ضربه زدن به آرمان های حضرت امام از هیچ اقدامی دریغ نکردند تا جایی که به تبعیت از اسلاف خود در عاشورای 61 هجری، آن ها نیز در عاشورای 88، به رقص و پایکوبی و هتک حرمت فرزند رسول الله پرداختند.

اما در این بین ملت بزرگ ایران که درخت تنومند انقلاب خود را با خون عزیزترین جوانان خود آبیاری کرده است و در تمامی چالش ها و فراز و نشیب ها و فتنی که در برهه های گوناگون، نظام مقدس اسلامی را تهدید می کرده است، با تمام وجود از انقلاب عزیز خویش دفاع کرده و هیچ گاه اجازه ی دست اندازی دشمنان خمینی کبیر به این امانت الهی را نداده اند؛ در فتنه عمیق سال 88 نیز، بعد از تحمل انواع خیانت ها و جنایت ها از سوی طراحان آمریکایی-اسرائیلی به عنوان سران اصلی فتنه و خوک صفتان داخلی به عنوان آلت دست آن دشمنان قسم خورده؛ دیگر کاسه صبرشان لبریز شد، لذا با حضوری تاریخی و بی نظیر، حماسه ایی معجزه گون را در نهم دی ماه آن سال، خلق کردند و بدین سان با دفاع تمام عیار از رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره)، هدیه ای به یادماندنی را در ازای آن همه صبر و شکیبایی و روشنگری، به زعیم عظیم الشان خویش تقدیم کردند.

حماسه عظیم 9 دی، نه تنها یکی از نقاط عطف و به یاد ماندنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی می باشد، که به حق باید آن را تولد دیگرباره انقلاب و جمهوری اسلامی دانست، که مردم آگاه ایران به گسترده ترین و عمیق ترین شکل ممکن، با انقلاب و نظام مقدس اسلامی خود تجدید عهد کردند.

حماسه تاریخی نهم دی ماه، علاوه بر اینکه بصیرت عمیق ملت بزرگ ایران اسلامی را به رخ جهانیان و بلکه همه تاریخ کشید، به دشمنان احمق داخل و خارج نیز نشان داد که واقعیت مردم با بصیر ایران، بسیار متفاوت از آن چیزی است که آن ها به واسطه ی مافیای رسانه ای خود به دور از هرگونه راستی، در جامعه به نمایش می گذارند.

حضور خودجوش و ده‌ها ميلیونی مردم در 9 دی، که با شوری غیرقابل وصف، از یک سو با اظهار عشقی شعف انگیز به ولی فقیه زمان و از سوی دیگر نیز با ابراز نفرت و کینه شدید به فتنه گران خائن و خبیث توامان بود، بر همگان روشن ساخت که توده های ده ها میلیونی مردم، همواره از خواص مدعی، فرسنگ ها جلوتر بوده و هیچ گاه دین خویش را به دنیای دیگران نمی فروشند.

حماسه 9 دی علاوه بر آنکه، مشت محکم مردم بر دهان دشمنان کمین کرده امام خمینی (ره) بود؛ از سویی مایه آبروریزی و سرافکندگی برخی از خواص، علما و به اصطلاح بزرگانی بود که با عافیت طلبی و تنزه طلبی، کنج عزلت گزیده و به خود زخمت کمترین و کوچکترین حمایت نسبت به بزرگترین جنایت دشمنان اسلام و انقلاب را نداند.

امروز و در سومین سالگرد یوم الله 9دی، ابعاد این روز بزرگ بیش از پیش برای دوستان و دشمنان انقلاب، روشن گردیده است، که البته این روز مایه افتخار دوستداران و عاشقان و یاران حقیقی امام و انقلاب بوده و مایه سرافکندگی ابدی برای فتنه‌گران و ساکتین فتنه آمریکایی - اسرائیلی سال 88 می باشد. لذا شکی نیست که ساکتین و اصحاب فتنه، هیچ گاه تحمل گرامی‌داشت چنین روز عزیزی را نداشته، که آنان به دنبال _به خیال خود_ به فراموشی سپردن این حماسه عظیم مردمی هستند. چرا که این روز یادآور خروش ده‌ها میلیونی مردم در اعتراض به جنایت‌های «بی شمار» آن ها است.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، به عنوان بخشی از بدنه تاثیرگذار جنبش دانشجویی مسلمان در برهه ی حساس و تاریخ ساز فعلی، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد حماسه عظیم یوم ا... 9 دی، به همگان اعلام می کنیم؛ همانطور که خروش معجزه گون ملت «عاشورایی» ایران اسلامی در حمایت از رهبر «حسینی» خود، در یوم ا... 9 دی؛ هدیه ی به یادماندنی آن ها به این فرزند عزیز حضر ت اباعبدا...الحسین (ع) بود؛ ما نیز با خون خود عهد می بندیم که تا زمانی که روح حضرت حسین ابن علی (ع) در ما هست، دست از نائب امام زمان خویش بر نخواهیم داشت و هرگز اجازه تکرار عاشورایی دیگر را نخواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

انتهای پیام/
برچسب ها: انجمن ، مستقل ، دی ، ساکتین ، فتنه ، امام ، رهبری ، بیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار