صدها بحرینی در اعتراض به حکم دادگاه تجدید نظر بحرین علیه رهبران سیاسی مخالف رژیم آل خلیفه در اطراف منامه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، مردم بحرین امروز نیز برای چندمین بار در اعتراض به تائید حکم حبس ابد رهبران سیاسی مخالف آل خلیفه در بحرین تظاهرات کردند.

بنا به این گزارش، صدها بحرینی امروز در اعتراض به تائید این حکم دادگاه تجدید نظر در منطقه "المالکیه" در اطراف منامه دست به تظاهرات زدند.
این تظاهرات که به دعوت احزاب و تشکل های سیاسی مخالف رژیم آل خلیفه برای همبستگی با رهبران سیاسی بازداشت شده و همه زندانیان سیاسی برگزار شده بود توسط نظامیان آل خلیفه سرکوب شد.  
شیخ 'عیسی قاسم'، رهبر شیعیان بحرین روز گذشته در خطبه نماز جمعه در منطفه الدراز این کشور ضمن تاکید بر تداوم تظاهرات مردم این کشور تا زمان رسیدن به مطالبات مشروع آنها، اعلام کرد؛ تظاهرات مردم بحرین در سالروز رحلت رسول اکرم (ص) از سوی نیروهای امنیتی سرکوب شد.
 دادگاه تجدید نظر بحرین هفته گذشته احکام صادره دادگاه نظامی علیه 13 نفر از فعالان و شخصیت های بارز مخالف آل خلیفه را تائید کرد که به موجب آن هفته نفر از آنها به اتهام مشارکت در تظاهرات به حبس ابد محکوم شدند و این چندمین باری است که در اعتراض به چنین حکمی در بحرین تظاهرات می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار