تولد 73 سالگی رادیو را به همه مردم و همکارانم تبریک می‌گویم.

منوچهر والی زاده مدیر دوبلاژ سیما و گوینده رادیو ضمن تبریک سالروز تولد 73 سالگی رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: رادیو را از بچگی دوست داشتم و با برنامه "کارگران" رادیو که یک برنامه نمایشی بود کار خود را در این رسانه شروع کردم.
وی افزود: در سال 1337 تست صدا دادم و قبول شدم ولی بعدها به دلیل معاف نبودن از سربازی نتوانستم فعالیت خود را در این رادیو ادامه دهم.
والی زاده اظهار داشت: با همه این اتفاقات برای ادامه کار به واحد دوبلاژ سیما رفتم و چند سال بعد به دعوت "شیشه گران" و "توکل" به تیم "صبح جمعه با شما" پیوستم و 12 سال با آنان همکاری داشتم.
این دوبلور پیشکسوت سیما با اشاره به اینکه رادیو 2 ماه از من بزرگتر است، گفت: هر دوی ما در سال 1319 به دنیا آمده ایم ولی رادیو 2 ماه از من بزرگتر است و من فردا 73 ساله می شوم.
والی زاده با اشاره به فعالیت خود در گویندگی و دوبلاژ اظهار داشت: هر کدام از این دو حرفه جذابیت و قابلیتهای خود را دارد و من در همه زمینه ها از جمله تئاتر فعالیت داشته ام و در آخر هم بیشترین تمرکز خود را روی دوبلاژ گذاشتم.
وی با اشاره به مخاطبان همیشه همراه رسانه ملی ابراز داشت: فقط به خاطر عشق به مردم کار خود را ادامه می دهم و باید بگویم در کارهای هنری اگر مخاطب نباشد ما هم موفق نخواهیم شد./ي2
برچسب ها: رادیو ، والی زاده ، گوینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه کارگزار
۱۳:۵۲ ۲۱ دی ۱۳۹۲
من به گویندگی ودوبله خیلی علاقه دارم ودر این زمینه وفن بیان نیز استعداد دارم.امید وارم در واحد گویندگی در شهرم مشهد مقدس بذیرفته شوم وبعد از اینکه استعداد هنری خود را نشان دادم در تهران قبول شوم و در کناراستاد منوچهر والی زاده دراین عرصه فعالیتم را ادامه دهم.با سباس از شما
آخرین اخبار