عامل تيراندازي در رم در اعترافات به دادستان کل، انگيزه خود در اين اقدام را هشدار به سياستمداران عنوان کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس بيست و چهار ،  لوئيجي پريتي عامل تيراندازي روز گذشته در رم اذعان کرد  قصد کشتن سياستمداران ايتاليايي را داشته است.
به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه آ ب ث اسپانيا، لوئيجي پريتي که با تيراندازي مقابل مقر نخست وزير ايتاليا دو مامور پليس و يک زن باردار را مجروح کرد در نتيجه بحران اقتصادي حاکم بر اين کشور کار خود را از دست داده بود.
لوئيجي اهل روسارنو ايتاليا در يک انبار مواد اوليه ساختمان سازي کار مي کرد و همزمان با از دست دادن کارش، به دليل مشکلات خانوادگي سه سال قبل از همسر خود نيز جدا شد.

اگر چه گزارش هاي اوليه بر نامتعادل بودن عامل تيراندازي رم به لحاظ رواني دلالت دارند اما آرکانجلو، برادر لوئيجي اين موضوع را تکذيب و خاطرنشان کرد  او هيچ گاه از بيماري رواني رنج نبرده است.
قاضي پيرفيليپو لاوياني نيز لوئيجي را فردي مملو از مشکلات و نا اميد خواند که قصد حمله به مقامات را داشت اما چون نتوانست به اين هدف خود برسد به نيروهاي پليس شليک کرد.
به گفته قاضي ايتاليايي، به نظر نمي رسد که لوئيجي به لحاظ رواني نا متعادل باشد و بيست روز قبل تصميم خود را براي حمله گرفته بود.



برچسب ها: بین الملل ، رم ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار