تاکنون 703 طرح توسعه کشاورزی در ملایر تصویب شد که از این تعداد، 455 طرح با مبلغی بیش از 163 میلیارد ریال در شعب بانک های کشاورزی این شهرستان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  مصطفی آزادبخت ،معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان ملایر گفت : قانونی که توسط دولت تصویب شده، به عنوان یک وظیفه و تکلیف باید به صورت کارشناسی و بر اساس قانون اجرایی شود.

وی گفت: در این راستا، امسال نیز یک هزارو 500 میلیارد ریال بودجه برای توسعه بخش کشاورزی استان همدان اختصاص داده شد.

آزاد بخت جایگاه ملایر در روند توسعه بخش کشاورزی در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون 703 طرح توسعه کشاورزی در ملایر تصویب شد که از این تعداد، 455 طرح با مبلغی بیش از 163 میلیارد ریال در شعب بانک های کشاورزی این شهرستان مصوب شده است.

وی ادامه داد: 442 طرح توسعه کشاورزی با اعتباری بیش از 161 میلیارد ریال در شعب بانک های کشاورزی عقد قرارداد و پرداخت شده و زمینه ایجاد اشتغال 582 نفر را فراهم کرده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: از پنج هزارو 890 هکتار اراضی استعدادیابی شده در ملایر معادل 29 درصد استان، تنها بیش از هفت درصد به میزان 364.6 درصد و 18 درصد واگذاری استان، به صورت قطعی به متقاضیان واگذار شده است.

آزاد بخت ادامه داد: از 21 هزارو 238 متقاضی ثبت نام شده در استان، چهار هزارو 266 نفر مربوط به ملایر است که معادل 21 درصد استان است.

وی گفت: از این تعداد، راستی آزمایی سه هزارو هشت نفر انجام شده و یک هزارو 607 نفر نیز برای اخذ تسهیلات توسعه بخش کشاورزی به جهاد کشاورزی معرفی شده اند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار