شمار کشته هاي قتل عام هولناک خان العسل در حلب که گروههاي مسلح مرتکب شده اند به 220 نفر رسيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ،آثار سوختگي و شکنجه در بيشتر اجسادي که به بيمارستان نظامي در حلب انتقال داده شده است ديده مي شود.
احمد فرحات گزارشگر المنار در گزارشي گفت : اجساد کشته‌ها پس از گذشت چند روز از اين قتل عام به بيمارستان نظامي در حلب انتقال داده شده است. آثار شکنجه و همچنين سوختگي در اجساد ديده مي‌شود .
آنچه بر سر نيروهاي ارتش سوريه و غير نظاميان آورده شده باعث شوک در ميان سوريها و موسسات بشردوستانه شده است و مي توان آن را جنايت جنگي توصيف کرد.
يک زن گفت : رئيس جمهور ما بي نظير است . خدا سربازان را حفظ کند. اين جنايت اشک آدم را در مي آورد .
يک زن گفت : اينها  مي گويند رهبر ما حضرت محمد (ص) است اما حضرت محمد (ص ) از آنها بيزار است . دين از آنها بيزار است. اينها دين را به  سخره گرفته اند .
ساکنان استان حلب اين جنايات هولناک را محکوم و تأکيد کردند انديشه ويرانگرانه افراد مسلح  ربطي به دين ، اخلاق و بشريت ندارد.
يک مرد نيز با کنايه گفت : معناي آزادي را فهميديم. آنها همه سوريه را خراب  کردند.
يک زن گفت : شهداي خان العسل برادران و فرزندان و بستگان ما هستند.آنها را سربريدند. به نظامي و غير نظامي رحم نکردند اين کار حرام است آيا اين آزادي است.
يک زن ديگر گفت : گناه اين نظاميان چه بود همه آنها فرزندان و برادران ما بودند نمي دانم چرا را اين کار کردند . در هيچ ديني چنين کاري  روا نيست .يک مرد گفت : آنهايي که اين کار را مرتکب شدند دين و اخلاق ندارند.
اين قتل عام چند روز پس از آن واقع شد که فرماندهان گروههاي مسلح در شهر غازي آنتپ ترکيه  با يکديگر ديدار کردند. 
هدف از اين ديدار نيز يکپارچه کردن افراد مسلح با حمايت عربستان و ترکيه و غربي ها براي نبردهاي سرنوشت ساز در حلب بود.اين خبر را مخالفان در گفتگو با خبرگزاريهاي جهاني فاش کرده اند .
 


برچسب ها: بین الملل ، قتل عام ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار