سازمان بين‌المللي کار روز پنجشنبه اعلام کرد ميزان بيکاري در فرانسه در سه ماهه دوم امسال با يک دهم درصد افزايش به 10 و نيم درصد کل جمعيت فعال آن رسيده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ بر اساس اعلام اين سازمان از آخر سال 1997 تاکنون سابقه نداشته است که ميزان بيکاري در بين جمعيت فعال فرانسه تا اين حد افزايش يابد. ميزان بيکاري در فرانسه در حالي اين گونه لجام گسيخته افزايش مي يابد که فرانسوا اولاند در تبليغات انتخابات رياست جمهوري خود وعده داده بود ميزان بيکاري را تا آخر سال 2013 از حالت صعوي برعکس کند. 

اين نهاد وابسته به سازمان ملل که مقر آن در شهر ژنو سوييس قرار دارد با انتشار گزارشي دراين باره اعلام کرد ميزان بيکاري در فرانسه در سه ماهه دوم امسال در بخش اروپايي فرانسه به 10 و نيم درصد جمعيت فعال آن رسيد و با در نظر گرفتن سرزمين‌هاي بخش خارجي فرانسه يا سرزمين‌هاي آن سوي درياهاي فرانسه که شامل جزاير گوادلوپ،مارتينيک،گويان،رئونيون،مايوت است رقم اين شاخص به 10 و نه دهم درصد مي رسد. 

اين در حالي است که آمار و ارقامي که سازمان آمار و مطالعات اقتصادي فرانسه(اينسه) ارائه کرده است رقم اين شاخص هفت دهم درصد افزايش را نشان مي دهد.
برچسب ها: بیکاری ، فرانسه ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار