امروز "چهارشنبه 15 آبان ماه 92" اعلام شد؛

"افزایش دما" و "جو پایدار" حاکم بر اکثر مناطق کشور شد/"تهران" 16 درجه بالای صفر

با خروج سامانه بارشی در سایر مناطق کشور نیز تا پایان هفته جاری با حاکم شدن جوی پایدار همراه با افزایش دما و در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهارشنبه 15 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی با خروج سامانه بارشی از روز قبل، میزان بارش ها در نوار شرقی کشور کاهش یافت و همچنین در سایر مناطق کشور نیز تا پایان هفته جاری با حاکم شدن جوی پایدار در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در غالب مناطق کشور افزایش نسبی خواهد داشت و از بعدازظهر روز پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و روز جمعه با نفوذ جریانات شمالی در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، بارش باران و کاهش دما پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 19 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 16 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار