در یکی دو سال اخیر تصاویری از گجت‌های اپل با صفحه نمایش‌های شفاف به عنوان طرح های کانسپت منتشر شده است که هیچ کدام به مرحله تولید نرسیده است، اما گویا در آینده این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سامسونگ به تازگی پتنتی را ثبت کرده است که مربوط به یک صفحه نمایش شفاف با قابلیت لمس از دو طرف می باشد، بدین صورت که با لمس یک آیکون از جلو کاربر توانایی دسترسی به پوشه را خواهد داشت و با لمس همان آیتم از پشت، دسترسی به منوها میسر خواهد شد.


در واقع کاربر از این طریق می‌تواند با لمس هر دو طرف صفحه نمایش به بسیاری از منوها و قابلیت‌ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر دسترسی به بخش های مختلف، تصاویر و ویدیوهایی که با هم تداخل دارند، به راحتی و با استفاده از پنل جلو یا پشت صفحه نمایش می توانند به راحتی از یکدیگر جدا شوند.

استفاده از قسمت پشتی اسمارت فون ها برای بار اول توسط ال جی و در اسمارت فون G2 صورت گرفت، ال جی در این محصول کلیدهای ولوم و پاور را به پشت دستگاه انتقال داد، همچنین در فبلت اچ تی سی One MAX نیز سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت دستگاه جا گذاری شده است، در هر حال باید دید سامسونگ قصد دارد تا از این پتنت در یک اسمارت فون استفاده کند یا خیر.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار