سخنگوي وزارت امورخارجه مصر در اظهاراتي از سخنان سخنگوي دستگاه ديپلماسي ايران پيرامون تحولات مصر انتقاد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از تارنماي روزنامه اليوم السابع:"بدر عبدالعاطي" سخنگوي وزارت امورخارجه مصر روز دوشنبه در اظهاراتي سخنان مقامات ايران در مورد تحولات اين كشور را رد و در ادعايي آن را دخالت در امور مصر خواند.

او با انتقاد از سخنان "مجتبي اماني" كاردار ايران در قاهره و "مرضيه افخم" سخنگوي وزارت امورخارجه ايران در مورد اوضاع داخلي مصر مدعي شد: مصر از اين دست سخنان انتقاد داشته و آن را مداخله در امور داخلي خود مي‌داند.

سخنگوي وزارت امورخارجه مصر در بخش ديگري از اظهارات خود گفت:مصر به هيچ كشوري اجازه نخواهد داد كه در امور داخلي اش دخالت كند و در ادامه دولت مصر را مسئول در مقابل ملت اين كشور دانست.

"مرضیه افخم" سخنگوي وزارت امورخارجه كشورمان روز يكشنبه در سخناني گفته بود:جمهوری اسلامی ایران با نگرانی تحولات اخیر مصر را که به کشته و مجروح شدن جمعی از مردم این کشور منجر شده، رصد کرده و از روند رو به افزایش درگیری ها بین نیروهای نظامی و امنیتی و تظاهرکنندگان ابراز تاسف می کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بدر ، عبدالعاطی ، مصر ، افخم ، امانی ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۱ ۱۶ دی ۱۳۹۲
خیلی جالب است آقایانی که با دخالت بیگانگان دولت قانونی مصر را بر کنار کرده اند می خواهند اجازه ی دخالت به هیچ کشوری ندهند در صورتی که خودشان فرزند خلف دخالت بیگانگان می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۲۳:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۲
رژیم مبارک به ظاهر کنار رفت اما امریکا واسراییل با فریب مردم مصر و اوردن مرسی میخواستند مردم را ساکت و ارام کنند اما بزودی فریبشان اشکار و مصر انقلاب اصلیش را انجام خواهد داد.
آخرین اخبار