سری جدید "بیان جاودان" با رویکردی تازه

به دنبال ایجاد برنامه ای مستقل با رویکردی دقیق برای کودکان و نوجوان در فضای قرآنی هستیم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما، "سید محمد حسینی" تهیه کننده برنامه "بیان جاودان" از تغییرات سری جدید این برنامه و سیاست های به کار گرفته شده برای جذب مخاطب خبر داد و گفت: بیان جادان امسال با تغییراتی  در فرم و فضای برنامه و حضور کودکان و نوجوانان سعی در جذاب نمودن روند برنامه داشته  است، به طوری که دو روز از هفته  این برنامه به کودکان و نوجوان اختصاص دارد، در این دو روز کارشناس خاصی حضور ندارد و خود و مجریبا مشارکت شرکت کنندگان، برنامه را پیش می برد.
 
 وی گفت: برنامه امسال با حضور کودکان بسیار تنوع ایجاد شده است و به  همین دلیل شاید به توان گفت بیشتر  پیامک های  زده شده به  روابط عمومی مربوط به این برنامه می باشد. ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم برنامه ای مستقل با رویکردی دقیق  در قالب کودکان و نوجوان در فضای قرآنی  ایجاد کنیم.
 
 همچنین حسینی افزود:  سعی ما بر آن بود که بخش مسابقه تلفنی هم داشته باشیم  اما با وجود مسائل و مشکلاتی این امر میسر نشد و لازم به ذکر است که مدیر و دست اندر کاران گروه تلاوت به دنبال تغییراتی بودند که ساختار برنامه را  عوض کنند اما باز هم به دلایلی  این امر به بعد موکول شد.
 
 وی تصریح کرد: اما با  تمامی مشکلات سعی خواهیم کرد با  تغیراتی در نحوه اجرا و افزودن بخش مسابقه به جذاب شدن بیشتر  بیان جاودان بیافزاییم.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.