هر چه به زمان عرضه نسل جدید اسمارت فون اپل نزدیک تر می شویم، شایعات پیرامون آن بیشتر می شود، جدیدترین اخباری که از این محصول به گوش می رسد در مورد ابعاد احتمالی صفحه نمایش و رزولوشن آن منتشر شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، از میان اخبار و شایعاتی که در مورد آیفون 6 منتشر شده است، تاکنون اطلاعات زیادی در مورد رزولوشن صفحه نمایش این محصول نشر پیدا نکرده است، نسل کنونی آیفون، یعنی 5S به صفحه نمایش 4 اینچی و رزولوشن 1136 در 640 پیکسل مجهز شده است و حالا براساس گزارشاتی که منتشر شده است آیفون 6 به رزولوشن 1704 در 906 پیکسل مجهز خواهد شد.


بنا به اعلام Marc Gurman  یکی از کارشناسان صنعت اسمارت فون، سران کوپرتینو هم اکنون در حال تست آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 1704 در 960 پیکسل می باشند، البته این موضوع به معنی استفاده صدرصد از این نوع صفحه نمایش نیست و احتمال استفاده از یک دیسپلی فول اچ دی نیز برروی آیفون 6 وجود خواهد داشت.

انتظار می رود اپل در مراسم معرفی نسل جدید آیفون از دو اسمارت فون در ابعاد 4.7 و 5.5 اینچ رونمایی کند، محصولاتی که نسبت به نسل قبل تغییرات زیادی از جمله استفاده از پردازنده ی A8 اپل، دروبین جدید 8 مگاپیکسلی مجهز به تثبیت کننده تصویر الکترونیکی و سیستم عامل iOS 8 را تجربه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار