کمپانی بزرگ دنیا در حل تولید محصولات خود مجهز به صفحه نمایش QHD می باشند، آلکاتل نیز همانند دیگر شرکت ها قصد دارد به زودی از اسمارت فون مجهز به این نوع صفحه نمایش رونمایی کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، تا به امروز کمپانی های ال جی، اوپوو و ویوو محصولات مجهز به صفحه نمایش qHD خود را به بازار روانه کردند، هم اکنون نوبت به الکاتل رسیده است تا پرچم دار جدید خود را که مجهز به این نوع فحه نمایش می باشد، معرفی کند، این محصول که با نام OneTouch D820 شناخته می شود، در نرم افزار امتیاز دهی GFXBench ظاهر شده است، و بر اساس اطلاعات ثبت شده در این نرم افزار به صفحه نمایش 4.6 اینچی QHD، سه گیگابایت حافظه ی رم و سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت مجهز خواهد شد.

همچنین در بخش پردازنده، ظاهرا این اسمارت فون به چیپست MT6595 مدیاتک مجهز شده است، پردازنده ی 8 هسته ای با حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز که قابلیت پشتیبانی از LTE را نیز دارد، هر دوربین تعبیه شده در این محصول قابلیت ضبط ویدیو 4K را دارد و علاوه بر امکانات ارتباطی رایج، به NFC نیز مجهز شده است.

در صورتی که این اسمارت فون با صفحه نمایش 4.6 اینچی qHD معرفی شود تراکم پیکسلی آن به 638 پیکسل در هر اینچ مربع خواهد رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود و فوق العاده به نظر می رسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار