سناتور سابق آمریکایی در مصاحبه‌ای با یکی از نشریه‌های این کشور در اظهاراتی گستاخانه اسلام را "افراطی" نامید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی بیست؛ "ریک سانتروم"؛سناتور سابق آمریکایی در اظهاراتی گستاخانه اسلام را "افراطی" نامید.

سانتروم در گفتگو با نشریه دیلی‌بیست در سخنان گستاخانه در این‌باره مدعی شد: تنش‌های خاورمیانه تنش میان تمدن‌هاست و دولت آمریکا باید با اسلام افراطی مقابله کند.

وی در این مصاحبه مدعی شده است است که جنگ حاضر نه تنها جنگ غرب و جهان اسلام، بلکه بیانگر درگیری‌های داخلی در درون اسلام است چرا که اسلام با مدرنیته در تعارض و کشمکش است.

ریک سانترام یکی از شخصیت‌هایی است که همواره مواضعی اسلام ستیزانه داشته است. اگر چه وی مدعی است که مرجع سخنان وی "اسلام افراطی" است اما در اغلب موارد افراط گرایان را با کلیت دین اسلام جمع می‌بندد و حتی در مواردی به صراحت اعلام کرده است که افراط گرایان بر دین اسلام چیره شده‌اند. 


 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
وقتی افرادی مثل ریک سانتروم برسنای آمریکا تسلط پیدا می کنند باید شاهد چنین اظهارات مسخره ای از ناحیه یک سناتور صهیونیست و بی سواد و نادان آمریکائی باشیم .
اسلام دین رحمت و بخشندگی است . افراطی گری در منطقه مولد آمریکا و آل سعود و فرقه ضاله وهابی ساخته دست صهیونیست هاست و ارتباطی به اسلام ندارد . داعش و حامیان آن همه در جبهه آمریکا حضور دارند . این ها مسلمان هم نیستند .
آخرین اخبار