ارتش لیبی توانست کنترل شهر استراتژیک" ککله" در جنوب غرب طرابلس پایتخت لیبی را به دست بگیرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه اسکای نیوز عربی، ارتش لیبی توانست همزمان با ادامه عملیات نیروهای دولتی در تقویت مواضع خود در بنغازی، کنترل شهر استراتژیک "ککله" در جنوب غرب طرابلس پایتخت لیبی به دست بگیرد.

شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داد که برخی منابع روز گذشته در گفتگو با این شبکه اعلام کردند که نیروهای ارتش لیبی توانست بر شهر ککله، پس از حمله به گروه های مسلح تروریستی مسلط گردد.

گفتنی است، ارتش لیبی همراه با گروه های داوطلب، جنگ با گروه‌های شبه نظامی ،که بر برخی از مناطق لیبی از جمله بنغازی مسلط شده اند، را آغاز کرده است.

از سوی دیگر ریاست ستاد ارتش لیبی، در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این کشور شاهد نقض حریم هوایی چندباره از سوی هواپیماهای باری که از سوی کشورهای همسایه این کشور، خصوصا مصر می آیند بوده است؛ بطوریکه این هواپیماها حامل سلاح برای گروهای مسلح در لیبی هستند.

ریاست ستاد ارش در این بیانیه اعلام کرد که ما شاهد افزایش تعداد نقض حریم هوایی لیبی از سوی هواپیماهای باری که از کشورهای همسایه می‌آید هستیم.

این بیانیه همچنین تأکید کرد که این هواپیماها حامل سلاح و مهمات برای حمایت از شبه نظامیان صواعق و قعقاع و نیروهای قبیله ای هستند.

ارتش لیبی همچنین هشدار داد که اقدام به هدف قرار این هواپیماها خواهد کرد و آنها را بدون اعلام قبلی ساقط خواهد ساخت.

انتهای پیام/


انتهای پیام/
برچسب ها: لیبی ، شهر ، کنترل ، استراتژیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار