وزیر دفاع انگلیس در مصاحبه‌ای مطبوعاتی جنگ زمینی این کشور با گروه‌های تروریستی را رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"مایکل فالون" روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه الوطن کویت با اشاره به اینکه انگلیس بزرگترین هیئت نظامی مستقر در منطقه را در خاک کویت دارد، افزود: کویت و کشورهای منطقه جزء بسیار مهمی از ائتلاف ضد داعش محسوب می‌شوند.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود اظهار داشت: فروپاشی عراق بر کل منطقه تاثیر می‌گذارد و اوضاع این کشور باید از داخل بهبود یابد.

وزیر دفاع انگلیس با بیان اینکه لندن دومین کشور پس از آمریکا در اجرای عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی است، اضافه کرد: هیچ طرحی برای جنگ زمینی به دلیل خطرات آن نداریم.

"فالون" همچنین از کمک انگلیس به گروه موسوم به ارتش آزاد و جمع‌آوری اطلاعات از خاک سوریه خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد که توجه کشورش به سوریه به علت تهدید مستقیم انگلیس به علت وجود گروگانهایی در سوریه و نیز وجود نشانه‌هایی مبنی بر انجام کارهای تروریستی در داخل سوریه که انگلیس را هدف قرار داده است می‌باشد.

وی سپس درباره ایران گفت: مسئولیتی بر دوش ایران است تا به کمک در این زمینه بپردازد و این فرصت مناسبی است تا ایرانی ها نشان دهند که می‌توانند نیروهای مثبت و خوب در منطقه باشند؛ همچنانکه ترکیه نیز می‌تواند شریکی مهم در حمایت از مخالفان میانه رو در سوریه به شمار آید.



انتهای پیام//
برچسب ها: فالون ، ریاست ، جمهوری ، انگلیس ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار