یک تحلیلگر سیاسی از امریکا در مصاحبه با پرس تی‌وی اداره امور امریکا و اسرائیل را در دست شماری «روانی‌ صهیونیستی» دانست که به استخدام و آموزش «قاتلان شست و شوی مغزی شده» می‌پردازند تا در خاورمیانه آتش‌افروزی کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، "جی. بروس کمپل"، عضو یک حزب سیاسیِ مخالف نفوذ صهیونیست در امریکا موسوم به "حزب دفاع امریکا"، در مصاحبه با شبکه پرس تی‌وی گفت ابوبکر البغدادی ، سرکرده داعش،  یک عامل اسرائیلی است که موساد و سیا به وی آموزش داده اند تا یک سازمان تروریستی را فقط برای حمله به مسلمانان و نه امریکا و یا اسرائیل رهبری کند.

کمپل از ایالت وایومینگ در غرب امریکا، در این مصاحبه افزود: دولت‌های امریکا و رژیم اسرائیل توسط روانی‌های فرانکشتاین و روانی‌های صهیونیست  اداره می‌شود که به دنبال سرنگونی بشار اسد رئیس جمهور سوریه هستند چرا که وی از آنان اطاعت نخواهد کرد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شوند که گزارش‌های جدید از تصمیم ارتش امریکا برای بررسی و ارزیابی حالت روانی تروریستها در سوریه به عنوان بخشی از برنامه آموزشی جهت آماده‌سازی آنان برای نبرد با سازمان تروریستی  داعش از یک سو و ستیز با دولت سوریه از سوی دیگر، حکایت دارد.

باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، به پنتاگون و سیا اجازه داده است در اقدامی هماهنگ‌شده با برخی از همسایگان منطقه‌ای سوریه شامل ترکیه، اردن و عربستان سعودی به تسلیح و تعلیم تروریستها بپردازند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، در فرآیند جدیدِ بررسی و ارزیابی تروریستها که بررسی‌های بیومتریک و آزمایشات استرس را نیز شامل می‌شود، از تدابیر معمول امریکا در آزمایش و بررسی سربازان خارجی فراتر است.

کمپل در اظهارات خود به پرس تی‌وی همچنین گفت سیا خواهان استخدام قاتلانی است که شستشوی مغزی شده و قابل اعتماد باشند و نیز نسخه‌ای جدید از القاعده باشند.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار