معاون وزیر خارجه سوریه در مقاله‌ای با انتشار جزئیاتی از اقدامات رژیم آل‌سعود علیه دولت و ملت این کشور، نوشت ماشین کشتار عربستان سعودی و غرب علیه مردم سوریه همچنان جریان دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «فیصل المقداد» طی مقاله‌ای در روزنامه لبنانی «البناء» نوشت: ماشین کشتار عربستان سعودی و غرب در قتل مردم سوریه بدون درنظر گرفتن هیچ‌گونه معیار اخلاقی و دینی ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: اگر از دلایل اقدام آل‌سعود برای کشتار سوری‌ها بوسیله متحدان غربی و اسرائیلی‌اش پرسیده شود پاسخ داده می‌شود که این اختلافی است بین شیوه سیاسی آل‌سعود بازمی‌گردد؛ فرزندان «عبدالعزیز» نمی‌خواهند که رهبران عربی از فرمان آنها سرباز زده و در مقابل سیاست‌هایشان که به ائتلاف با اسرائیل رسیده است، بایستند.

معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه از آغاز بحران سوریه سران سعودی همانند ترکیه، فرانسه، انگلیس، آمریکا و اسرائیل در کنار قاتلان و جنایتکاران قرار گرفتند، افزود: در این راستا مسئولان رژیم سعودی از قرار گرفتن در کنار قاتلان، جنایتکاران، راهزنان، زندانیان و فروشندگان مواد مخدر خبر دادند.

«فیصل المقداد» اضافه کرد: اقدامات عربستان و متحدان غربی‌اش از پیش از آغاز بحران شروع شد؛ عربستان و متحدانش به انبار کردن سلاح و خرید انسان در تمامی مناطق سوریه مبادرت کردند.

وی در پایان با اشاره به درگذشت نخست وزیر لبنان، نوشت: «عمر کرامی» و خانواده‌اش نمادی از مقابله با اسرائیل و تروریسم و همراهی با اتحاد عربی و روابط تاریخی بین ملت سوریه و لبنان بود.
 
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار