جريان اسلامی الوفاء بحرین در بيانيه‌ای اعلام کرد اتهام دولت آمريكا به ايران درخصوص مسلح كردن مخالفان رژيم بحرين توطئه خصمانه آمريكا عليه ملت بحرين به شمار می‌رود و بی پایه و اساس است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جريان اسلامی الوفاء بحرین در بيانيه‌ای اعلام کرد اتهام دولت آمريكا به ايران درخصوص مسلح كردن مخالفان رژيم بحرين  توطئه خصمانه آمريكا عليه ملت بحرين به شمار می‌رود و بی پایه و اساس است.

جریان اسلامی الوفاء بحرین در بیانیه خود آورده است: اتهام دولت آمریكا به ایران درخصوص مسلح كردن مخالفان رژیم بحرین به منزله تكرار اتهام‌های مسئولان بحرینی به مخالفان این كشور است و توطئه خصمانه آمریكا علیه ملت بحرین به شمار می‌رود، که در مسیر دستیابی به آزادی گام بر‌ می دارد.

این بیانیه افزود: ملت بحرین از اظهارات خصمانه آمریكا تعجب نمی كند و این اظهارات بازتاب دهنده جانبداری روشن کاخ سفید از رژیم بحرین علیه خواسته های ملت بحرین به شمار می‌رود.

در این بیانیه آمده است: پرونده سیاه دولت آمریكا سرشار از خصومت علیه ملت بحرین و خواسته‌های برحق مردم است. واشنگتن با مسئولان بحرینی قراردادهای تسلیحاتی می بندد و ورود نیروهای اشغالگر سعودی به كشور را قانونی قلمداد می‌کند و علیه بسیاری از قطعنامه‌ها و مصوبات بین المللی علیه رژیم آل خلیفه رای منفی داده است.

جریان اسلامی الوفاء افزود: همزمانی اظهارات آمریكا با اتهام‌های مسئولان بحرینی علیه شیخ علی سلمان دبیركل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین نشان می‌دهد كه اتهام های رژیم بحرین و اقداماتش چیزی جز اجرای سیاست‌ها و دستورات دولت‌های آمریكا و انگلیس نیست.

مسئولان بحرینی این روحانی بارز را به دریافت پیشنهادهای تسلیحاتی از سوی طرف های خارجی متهم كرده‌اند. شیخ علی سلمان از 28 دسامبر گذشته همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

در بیانیه جریان اسلامی الوفاء با اشاره به اینكه "این سیاست ها باعث برملا شدن توطئه های دشمنان می شود"، از احزاب و جریان‌های مخالف و مردم خواست تا مخالفت آشكار و خشم خود علیه سیاست‌های آمریكا و انگلیس را اعلام كنند، چرا كه این سیاست‌ها علیه بحرین و جنبش مردمی و خواسته‌های سیاسی آن است.

روز گذشته دیگر احزاب و گروه‌های بحرینی از جمله تشکل ملی دموکراتیک بحرین نیز اتهام های آمریکا را محکوم کرد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار