در پی حمله مهاجمان به شارلی ابدو، هکرهای ناشناس"آنانیموس" اعلام کردند که علیه القاعده، داعش و دیگر گروههای افراطی حملات سایبری صورت دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه  در پی حمله گروهی از افراد مسلح به مجله فکاهی "شارلی ابدو"، گروه هکرهای موسوم به "ناشناس‌" (آنونیموس) هشدار دادند که در انتقام از این حملات، وب سایت های آنلاین وابسته به گروه‌های افراطی  را هک خواهند کرد. 

بخش بلژیکی این سازمان با انتشار ویدیویی به نیروهای رادیکالی و افراطی به منظور انتقام از قربانیان حمله به مجله فرانسوی "شارلی ابدو" اعلام جنگ سایبری کرد.

در بخشی از این ویدیو، فردی که صورت خود را پوشانده و صدای خود را تغییر داده، اعلام می‌کند که گروه آنانیموس به تروریست ها خصوصا دوگروه القاعده و داعش بطور مشخص اعلام جنگ سایبری می‌کند.

وی در ادامه می‌گوید که اعضای این گروه در سراسر جهان پایگاه های داعش و القاعده را رصد می‌کنند و به آنها حمله می‌نمایند.

وی گفت: اعضای آنانیموس حساب‌های شخصی اعضای داعش و القاعده را در اینترنت هک خواهند کرد و آنها را خواهند بست؛ علاوه بر اینکه اعضای آن را در هرجا مورد پیگرد قرار خواهند داد.

وی در پایان این ویدیو اعلام کرد: ما این مسأله را فراموش نکرده و آن را نخواهیم بخشید؛ شما ای اعضای القاعده و داعش باید از ما بترسید چرا که ما از شما انتقام خواهیم گرفت.



انتهای پیام./.
برچسب ها: هک ، سایبری ، داعش ، القاعده ، هکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار