یکی از افسران پلیس نیویورک به سبب پا گذاشت روی سر یک مظنون متهم شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "راشا تودی"، افسر پلیسی در نیویورک که در تصاویر ویدئویی منتشر شده در حال پای گذاشتن روی سر مظنونی بوده است که تسلیم پلیس شده بود، توسط دادگاهی عالی به اتهام تخطی از قانون و حمله محکوم شد. دادگاه عالی تنها اتهام بزه را برای این پلیس در نظر گرفته است که به موجب آن یک سال زندان را برای او به همراه خواهد داشت.

طبق گزارش شبکه "ان بی سی"، این افسر پلیس 36 ساله "جوئل ادوارد" نام دارد که روز سه‌شنبه در دادگاه عالی "بروکلین" حاضر شد و خواستار رفع اتهام سوء رفتارش از سوی دادگاه شد.

این حادثه سال پیش در 23 ژوئیه و طی بازداشت فردی مظنون در بروکلین رخ داد؛ زمانی که پلیسِ گشت مظنونی به نام "جهمیل کافی" را دیده که گفته می‌شود خارج از ساختمانی مسکونی لوله‌ای را می‌چرخانده است و زمانی که پلیس را دیده آن را کنار انداخته است.

کافی کارت شناسایی‌اش را به پلیس نشان داد، اما زمانی که آنها سعی کردند او را دستگیر کنند او مقاومت می‌کند و افسران سعی می‌کنند او را به زمین بیاندازند.

در تصویر ویدئویی ضبط شده توسط یکی از شاهدان، در حالی که چندین پلیس او را گرفته بودند کافی فریاد می‌زده "کمکم کنید"! پلیس مذکور برای چند لحظه اسلحه‌اش را بیرون می‌آورد و دوباره آن را در جلد سلاحش قرار می‌دهد. او لحظه‌ای از آنجا دور می‌شود و دوباره باز می‌گردد و ضربه‌ای به سر کافی می‌زند که به موجب آن پلیسی دیگر او را هُل می‌دهد.

کافی که مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، متهم به تلاش در دستکاری شواهد، مقاومت در برابر مأمورین دولتی و مقاومت در برابر بازداشت شده بود. کافی در نهایت از این اتهامات تبرئه شد و این افسر پلیس بود که در مقابل میز محاکمه قرار گرفت.



انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، نیویورک ، اتهام ، خشونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار