شبکه المیادین اعلام کرد سیطره نیروهای امنیتی بر مقر تیپ 35 باعث حمله هوایی عربستان سعودی به این مقر شده است.

الميادين: سيطره ارتش بر مقر تيپ 35 باعث حمله مجدد عربستان به تعز شدبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، سیطره نیروهای امنیتی بر مقر تیپ 35 باعث حمله هوایی عربستان سعودی به این مقر شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، احمد عبدالرحمان خبرنگار این شبکه در صنعا در گفتگو درباره ادامه حملات سعودی به تعز به رغم اعلام توقف حملات گفت: جنگنده های سعودی دو بار تعز را هدف حمله قرار دادند که در حمله اول اطراف زندان مرکزی و در حمله دیگر نیز مقر تیپ 35 در فروگاه قدیمی در تعز هدف قرار گرفت. این حملات پس از آن صورت گرفت که نیروهای امنیتی ویژه تحت پشتیبانی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی و نیروهای جنبش انصارالله توانستند این مقر را تحت سیطره خود در آوردند. سیطره بر این مقر پس از چند روز محاصره و درگیری هایی که همچنان و به صورت پراکنده ادامه دارد امکان پذیر شد. 

وی در ادامه گزارش خود در پاسخ به این سوال که آیا ارتش یمن مقر تیپ 35 را تحت سیطره خود در آورده است یا این که درگیری های طرفین همچنان ادامه دارد، گفت: این چیزی است که منابع محلی اعلام کرده اند و نیروهای امنیتی ویژه نیز آن را تایید کرده اند، اما افراد مسلح حزب الاصلاح و فرماندهان تیپ 35 سیطره بر این مقر را تکذیب می کنند. با این وجود گمان می کنم نیروهای امنیتی ویژه توانسته اند مقر تیپ 35 را به طور کامل تحت سیطره خود در آورند. 

وی در ادامه افزود: درگیری ها در برخی خیابان ها و محله های تعز که از مقر تیپ 35 دور هستند نیز ادامه دارد. بر همین اساس درگیری ها به صورت پراکنده ادامه می یابد ولی سیطره بر مقر تیپ 35 مقدمه ای برای سیطره بر سراسر شهر است. 
وی در ادامه درباره اوضاع صنعا گفت: اوضاع صنعا از صبح تا کنون آرام بوده و هیچ حمله ای به این شهر صورت نگرفته است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار