رئیس پارلمان عراق از شورای امنیت خواست کشورهای همسایه عراق را به جدیت هرچه بیشتر در مقابله با نفوذ عناصر تروریستی به این کشور وادار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "سومریه نیوز"؛ دفتر"سلیم الجبوری،" رئیس پارلمان عراق در حاشیه دیدار با "رملان ابراهیم،" رئیس دوره‌ای شورای امنیت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در این دیدار مهمترین چالش‌های کنونی عراق بررسی شد.

این بیانیه می‌افزاید: نیروهای عراقی در دفاع از کشور خود و نیز به نیابت از جهان با گروه تروریستی داعش مبارزه می کنند و اکنون خطر این گروه تروریستی تنها به عراق محدود نبوده و در حال گسترش است.

الجبوری تاکید کرد: اهل سنت عراق از گروه تروریستی داعش نفرت دارند و چنانچه امکانات لازم فراهم باشد نقش خود را در مبارزه با این گروه تروریستی ایفا می کنند.

رئیس پارلمان عراق با هشدار نسبت به نا امیدی آوارگان از کمک‌های بین المللی، از جامعه بین الملل خواست در مقابله با گروه تروریستی داعش در کنار دولت و مردم عراق باشد.

الجبوری در پایان با تاکید بر گسترش خطر نفوذ گروه های تروریستی از شورای امنیت خواست تا کشورهای مجاور با عراق را به جدیت هرچه بیشتر در مقابله با نفوذ عناصر تروریستی از خاک خود به این کشور وادار کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار