اظهارات "دونالد ترامپ" درباره "جان مک کین" در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا جنجال به پا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، اظهارات "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه آمریکا درباره سناتور "جان مک کین" جنجال‌های گسترده‌ای را در محافل سیاسی آمریکا برانگیخته است.

ترامپ در یک سخنرانی در ایالت آیوا گفته است آیا می‌توان مک کین را که در گذشته زندانی سیاسی بوده است به عنوان قهرمان جنگی به شمار آورد؟ رقبای وی در انتخابات ریاست جمهوری به همین علت انتقادات زیادی را علیه وی مطرح کرده‌اند.

جان مک کین به علت سقوط هواپیمایش در هانوی از ناحیه دو پا و یک دست دچار شکستگی شد و پنج سال در زندان به سر برد که دو سال از آن در انفرادی بود. وی در این مدت شکنجه شد. 

ریک پری فرماندار سابق تگزاس گفته است: تعرض به کهنه سربازان موجب کاهش قدرت ترامپ شده است و باید در اسرع وقت از رقابت انتخاباتی خارج شود.

بابی جیندال فرماندار لوئیزیانا گفته است: اگر ترامپ هم شش سال را در زندان بگذراند می‌تواند درباره سوابق نظامی مک کین سخن بگوید.

جب بوش گفته است: باید از تهمت زدن خودداری کنیم. همه کهنه سربازان شایسته احترامند. 

جان مک کین هنوز به این اظهارات ترامپ واکنش نشان نداده است اما در گذشته وی را متهم کرده بود که مانند دیوانگان دست به اسلحه می‌برد و تیراندازی می‌کند. 

به نظر نمی‌رسد این جنجال به این زودی فروکش کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
مک کین باید از تجربیات اسارت برای آدم شدن و پیدا کردن خوی انسانی استفاده می کرد ، ولی متاسفانه مک کین به یک جنایتکار تبدیل شده که در براندازی حکومت های مستقل و سالم دنیا فعالیت می کند .
دستان این مرد به خون مردم اوکراین ، سوریه ،عراق و لبنان آلوده است . این مرد اصلا قابل احترام نیست .
آخرین اخبار