شهرکرد؛

جشنواره شهید رجایی و مراسم بزرگداشت روز کارمند در شهرکرد

همزمان با هفته دولت، جشنواره شهید رجایی و مراسم بزرگداشت روز کارمند در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و در سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع)، جشنواره شهید رجایی و مراسم بزرگداشت روز کارمند با تقدیر از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: چون شهید رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکردند، یاد و خاطره آنها در ذهن مردم باقی مانده است.

قاسم سلیمانی، با بیان عملکرد دولت یازدهم در حوزه های مختلف، مذاکرات هسته ای و مبارزه دیپلماسی 22 ماهه جمهوری اسلامی با گروه پنج به اضافه یک را حماسه ای دانست که توانست تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی را بشکند.

وی با اشاره به تأکید رئیس جمهور و دولت یازدهم بر عقلانیت و قانون گرایی در امور، اهمیت نقد سازنده و اثر گذار را یادآور شد و گفت: باید با رعایت انصاف در نقد عملکرد دولت، ضمن بیان نقاط قوت، کاستی ها هم برای مردم بازگو شود.

وی همچنین خواستار پاسخگویی مسئولان و کارمندان به عنوان کارگزاران نظام به نقدها و سؤالات شد و افزود: فضا باید برای خدمت رسانی به مردم باز شود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این آیین گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و دستاوردهای دستگاه های اجرایی به مردم است.

گودرز امیری افزود: طی هفته دولت 175 طرح عمرانی با 300 میلیارد ریال در این استان بهره برداری و عملیات احداث 11 طرح جدید با 220 میلیارد ریال اعتبار نیز آغاز می شود.

به گفته وی؛ در دولت یازدهم 500 میلیارد ریال برای طرح بزرگ احداث جاده جایگزین پل سد و نیروگاه کارون چهار اختصاص یافت که در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این آیین، جمعی از مدیران و کارمندان نمونه استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

هفته اول شهریورماه به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، با عنوان هفته دولت و چهارم شهریور روز کارمند نامگذاری شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.