"کیم شیلینگ لاو" اعلام کرد پس از رفتن جرمی کلارکسون، نگران آینده برنامه تخت گاز است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه بی بی سی، "کیم شیلینگ لاو،" مدیر شبکه بی بی سی 2 اعلام کرد پس از جایگزینی "کریس ایوانز" با جرمی کلارکسون، مجری پیشین برنامه تخت گاز (تاپ گیر)، از آینده این برنامه نگران است.

وی در سخنانی در جشنواره بین المللی فیلم ادینبورگ اعلام کرد: سری بعدی این برنامه پس از رفتن جرمی کلارکسون، بسیار متفاوت خواهد بود. شیلینگ لاو همچنین تأکید کرد با توجه به علاقه زیاد کریس ایوانز به ماشین، او کسی را بهتر از وی برای این برنامه پیدا نکرده است.

مدیر شبکه بی بی سی 2 با ابراز تأسف از خروج جنجالی کلارکسون از برنامه پس از سالهای اجرای تخت گاز گفت: من به کلارکسون و شرکایش "ریچارد هموند" و "جیمز می" علاقه مند هستم و به مهارت آنها احترام می گذارم.

شیلینگ لاو در ادامه افزود: مسأله در پایان به خود انسان بستگی دارد؛ من شخصا به جرمی، جیمز و ریچارد علاقه مند بوده و خواهم ماند. من ابراز تأسف شدید می کنم؛ اما برخی اوقات انسان از هر برنامه تلویزیونی مهمتر است. وی همچنین تصریح کرد: برخی تغییرات در نمایش این برنامه رخ خواهد داد و من نسبت به آنها هیجان زده هستم.

پس از مشاجره کلارکسون، مجری برنامه تخت گاز با یکی از تهیه کنندگان این برنامه، بی بی سی قراردادش را با وی تمدید نکرد. قرار است برنامه جدید کلارکسون و دو مجری دیگر تخت گاز، "ریچارد هموند" و "جیمز می" در غالب قراردادی با آمازون ، از طریق اینترنت بوسیله سرویس "آمازون پرایم" پخش شود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار