دروازه‌بان پورتو اعلام کرد اگر بازیکنی در رقابت‌های اروپایی نمی‌خواهد تحت فشار قرار بگیرد، باید از تلویزیون بازی‌ها را تماشا کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان پورتو امشب (چهارشنبه) در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا در زمین دیناموکیف اوکراین به میدان می‌رود.

ایکر کاسیاس بیش از هر بازیکنی در ترکیب پورتو با حضور در رقابت‌های باشگاهی اروپا آشنایی دارد. او در آستانه آغاز شانزدهمین سال حضورش در این تورنمنت معتبر است. «سنت ایکر» در صورت قرار گرفتن در ترکیب پورتو می‌تواند با رکورد تعداد حضور ژاوی هرناندس در لیگ قهرمانان اروپا برابری کند.

کاسیاس در این زمینه گفت: هنوز نمی‌دانم در ترکیب هستم یا نه. به همین خاطر، نمی‌دانم می‌توانم با رکورد ژاوی مساوی کنم یا نه. فصل گذشته، پورتو در یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ نمایش فوق العاده‌ای داشت. در این فصل هم هدفمان‌ همین است که بتوانیم خوب باشیم.

کاسیاس در ادامه گفت: حالا که در پورتو بازی می‌کنم، فشار کمتری رویم است اما در هر حال، هر بازیکن برای حضور در رقابت‌های اروپایی، فشار زیادی را تحمل می‌کند. اگر هیچ فشاری را حس نکنیم، به هیچ وجه نشانه خوبی نیست. اگر قرار است فشاری روی شما نباشد، بهتر است از تلویزیون بازی‌ها را تماشا کنید. می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. هدف ما فقط صعود از مرحله گروهی نیست. دوست دارم در فینال سن سیرو به میدان بروم. البته تیم‌های فوق العاده بزرگی سر راه‌مان قرار دارند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: کاسیاس ، اروپا ، پورتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار