احزاب و نیروهای سیاسی اردن خواستار اتخاذ اقدامات فوری علیه دشمن صهیونیستی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، احزاب، نیروهای سیاسی و اتحادیه های صنفی اردن در حمایت از مسجد الاقصی، برگزاری جمعه خشم در حمایت از این مسجد را خواستار شدند. احزاب و نیروهای سیاسی اردن همچنین خواستار اتخاذ اقدامات فوری علیه دشمن صهیونیستی شدند.

نیروهای ملی گرا، چپگرا وکمیته های عشایری اردن در واکنش به نقض های مداوم رژیم اشغالگر صهیونیست که تمام منشورهای بین المللی را زیر پا می گذارد، برگزاری تظاهرات بعد از نماز جمعه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان، لغو توافقنامه وادی عربه، اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و فراخواندن سفیر اردن از تل آویو  را خواستار شدند.

اتحادیه های حزبی و صنفی اردن اعلام کردند: در واکنش به تجاوز شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی در استانهای الکرک، معان، العقبه، الطفیله، الزرقاء و اربد تظاهرات خواهند کرد تا نشان دهند دولت اردن، پارلمان و دستگاه های رسمی این کشور تنها به صدور بیانیه محکومیت و سرزنش اکتفا نمی کنند.

براساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای خود را در قدس اشغالی و اطراف مسجد الاقصی مستقر کرده است.

هدف از این اقدامات که در بحبوحه دست درازی صهیونیست ها به مسجد الاقصی صورت می گیرد، مقابله با فلسطینی هایی است که قصد برپایی نماز جمعه را در مسجدالاقصی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار