یک شرکت ایتالیایی اعلام آمادگی کرده است در تولید لوله های فولادی در ایران سرمایه گذاری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ترند، یک شرکت ایتالیایی اعلام آمادگی کرده است در صنعت فولاد ایران سرمایه گذاری می کند. آلبرتو برگانته -- مدیر اجرایی شرکت ایتالیایی اس ام اس اینسه -- در دیدار با مهدی کرباسیان -- معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ایران -- گفت: "این طرح زمینه را برای افزایش همکاری های اقتصادی میان تهران و رم فراهم می کند.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران چهارم نوامبر اعلام کرده بود این سازمان و  شرکت ایتالیایی موافقت کرده اند یک شرکت مشترک برای تولید لوله تاسیس کنند. کرباسیان همچنین با مدیران اجرایی شرکت های ایتالیایی دانیلی و فاتا دیدار کرد. این شرکت ها در بیست و پنج سال گذشته، چندین طرح را در زمینه طراحی، زمینه های طراحی، تامین، تدارکات، اجرا و تامین مالی پروژه های فولاد و آلومینیوم در ایران اجرا کرده اند.
 
گفته می شود این شرکت ها پیشنهادی به ارزش چهار میلیارد یورو برای بخش فولاد و آلومینیوم ایران ارائه کرده اند. به محض آنکه این تفاهم نامه نهایی شود، ایمیدرو ایران و شرکت ایتالیایی اس ام اس اینسه برای اجرای طرح هایی به منظور تولید 6/5 میلیون تن سنگ آهن و سه میلیون تن آهن اسفنجی در ایران یک شرکت مشترک تاسیس خواهند کرد. شصت درصد از سرمایه گذاری مشترک در این زمینه را این شرکت ایتالیایی و چهل درصد آن را ایمیدرو بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار