مسئول اداری گروه تروریستی داعش و 2 نفر از معاونانش در پی حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی در شمال استان صلاح‌الدین عراق به هلاکت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری السومریه نیوز عراق نوشت: مسئول اداری گروه داعش و دو نفر از معاونان وی در پی حملات هوایی در منطقه شرقاط در شمال استان صلاح‌الدین عراق کشته شدند.

ستاد تبلیغات جنگ، پنجشنبه از کشته شدن مسئول اداری گروه تروریستی داعش و 2 نفر از معاونان وی در پی حملات هوایی در منطقه شرقاط در شمال استان صلاح‌الدین عراق خبر داد.

به نوشته این پایگاه، این ستاد در بیانیه ای اعلام کرد: «هواپیماهای ائتلاف بین المللی امروز نزدیک پل اشمیط در منطقه شرقاط شمال صلاح‌الدین را هدف حملات خود قرار دادند که در نتیجه آن، مسئول اداری داعش در این منطقه و دو تن از معاونان وی کشته شدند.»

این ستاد افزود: «این حملات بر اساس اطلاعاتی که از دستگاههای اطلاعاتی و تحقیقاتی که از مراکز دولتی ابلاغ شد، به اجرا در آمد.»

منطقه شرقاط از ژوئن سال گذشته تحت کنترل داعش قرار دارد واز اخرین پناهگاههای این تشکیلات در استان صلاح الدین پس از آزاد سازی منطقه بیجی به شمار می رود.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار