مهلت ثبت نام اولین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی فردا پایان می‌یابد.

کیهان‌ور رئیس شورای علمی المپیاد دانش‌آموزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی برای اولین بار با همکاری ستاد توسعه سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ادارات مختلف و سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام برای این المپیاد دانش‌آموزی که از 30 دی بهمن آغاز شده تا 5 بهمن ادامه دارد و در تاریخ دوم اسفند ماه سال جاری این آزمون برگزار می‌شود. 

حمیدیه تصریح کرد: همه‌ی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این آزمون باید در سال تحصیلی 94-95 در یکی از پایه‌های تحصیلی دوم یا سوم متوسطه مشغول به تحصیل باشند و هیچ‌گونه وقفه‌ی تحصیلی و یا ترک تحصیل نداشته باشند.

کیهان ور عنوان کرد: آزمون مرحله‌ی اول المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساخته کشور توسط کمیته‌ی علمی سلول‌های بنیادی معاونت علمی و نمایندگان کمیته‌های علمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان طراحی و برگزار می‌شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: نحوه ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی بوده و برای این منظور علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی https://azmon.srt.eau نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار