عضو خبرگان رهبری سیستان و بلوچستان گفت: امنیت سیستان و بلوچستان حاصل تعامل مردم و نیروهای نظامی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ مولوی نذیراحمد سلامی در همایش امنیت و وحدت که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد افزود: امنیت سیستان و بلوچستان حاصل تعامل مردم و نیروهای نظامی است و باید مولفه‌های امنیت را ارج نهیم.

وی ادامه داد: ما در کمربند امنیتی و جزیره امن زندگی می‌کنیم و دشمنان سعی دارند که در کشور ناامنی ایجاد کنند ولی خوشبختانه با وجود مولفه‌هایی چون سپاه و بسیج نقشه‌ها و تهدیدهای شوم دشمنان خنثی شده و ملت ما با موضع‌گیری رهبر و نیروهای بسیجی که مثال زدنی است و الگو شده برای تمام دنیا وحدت افرین بوده است.

وی افزود: تحقق جامعه‌ای اسلامی منوط به وحدت است و وحدت نتیجه ایمان و عقیده است، اهمیت وحدت در جامعه اسلامی از آن روست که اسلام امت جهانی خود را بر مبنای وحدت انسانها بنا می‌کند، وحدتی که از طریق انسان دوستی و احترام به حقوق انسانها و برادری و برابری میان آنها حاصل می‌شود و به وسیله آن مصالح مسلمین و بلکه بندگان خدا تأمین می‌گردد.

مولوی سلامی تاکید کرد: از نظر اسلام محور اساسی زندگی انسان فکر و عقیده است و این اصل به همراه اصل وحدت، زندگی اجتماعی، همکاری و تعاون انسانها با یکدیگر را در جامعه اسلامی سامان می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار