پنج وعده ترامپ برای جذب حمایت لابی صهیونیستی/ حق دفاع ایران از خود بی شرمانه است!

"ترامپ" در گفتگو با روزنامه "اسرائیل هیوم"، برای دستیابی به حمایت لابی صهیونیستی، وعده‌های مهمی به اسرائیل داده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "پانوراما الشرق الأوسط"؛ آنگونه که به نظر می رسد، "دونالد ترامپ" –نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا- از طریق وعده هایی که به اسرائیل داده، توانسته است اعتماد لابی صهیونیستی را به خود جلب کند.

"دونالد ترامپ" در گفتگو با روزنامه "اسرائیل هیوم"، به منظور دست یابی به حمایت لابی تأثیر گذار صهیونیستی، وعده های مهمی را به اسرائیل داده است.

او وعده داده است چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، سفارت آمریکا را از "تلاویو" به "قدس اشغالی" منتقل خواهد کرد تا از این طریق، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد.

"ترامپ" در ادامه، وعده داده است که صادق ترین رئیس جمهور آمریکا در مقابل اسرائیل خواهد بود و براساس شروط رژیم صهیونیستی، مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین را از سر خواهد گرفت.

سومین وعده نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا به صهیونیست ها، با توافق هسته ای ایران مرتبط است؛ به گونه ای که تأکید کرده است این بدترین توافق برای اسرائیل بوده و ایران به موجب این توافق، به 150 میلیارد دلار از دارایی های خود دست خواهد یافت. 

"ترامپ" در اظهاراتی مدعی شد: "در توافق هسته ای بندی وجود دارد که براساس آن، چنانچه طرفی به ایران حمله کند، حق ندارد تأسیسات هسته ای آن را هدف قرار دهد و عجیب تر از همه آنکه، ایران حق دارد چنانچه اسرائیل تأسیسات هسته ای این کشور را هدف قرار دهد، به تلاویو حمله کند. این بند از توافق، واقعا بی شرمانه است."

او می افزاید: "اوباما حمایت های لازم را از اسرائیل به عمل نیاورده و این اتفاق، در دوره ریاست جمهوری من تکرار نخواهد شد."

روزنامه "یدیعوت احرانوت" نیز فاش کرده است که "دونالد ترامپ" با ارسال نامه ای برای "بنیامین نتانیاهو" –نخست وزیر رژیم صهیونیستی- حمایت خود از ادامه شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی را اعلام کرده است.

"ترامپ" در آخرین وعده خود به صهیونیست ها، بر حمایت خود از امنیت اسرائیل تأکید و تصریح کرده است حمله به اسرائیل به مثابه حمله به آمریکاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
عجب گاویه این ترانوافقط جون میده به دلغک بازی فکرکرده دنیااموال بباشه احمقه کاکل بسر
آخرین اخبار