مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: 35 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان بر فرآورده های دامی نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان،؛مهدی حسینی افزود: 81 بازرس دامپزشکی سیستان و بلوچستان در قالب این تعداد اکیپ ها برای جلوگیری از هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه رمضان به مدت یکماه با هدف ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه، به حداقل رساندن شیوع بیمارهای مشترک و اطمینان شهروندان از سلامت فرآورده های خام دامی انجام می شود.

وی تصریح کرد: بازرسان دامپزشکی سیستان و بلوچستان در این طرح در 2 شیفت صبح و عصر از تمامی مراکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.

مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست برای تهیه گوشت سفید و قرمز مورد نیاز خود در این ایام به مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان مراجعه کنند.

حسینی خاطر نشان کرد: مردم استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره تلفن 1512 اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اکیپ ، نظارت ، بر دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار