شورای تامین استان کرمان در خصوص عملیات اطلاعاتی و انتظامی اخیر در جنوب استان و برخورد با عوامل ناامنی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دراین بیانیه آمده است : براساس مصوبات شورای تامین استان کرمان، سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری نیروهای فرماندهی انتظامی استان، قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مراجع قضایی ، پس از چند ماه کار مداوم اطلاعاتی و با نفوذ به عمق ارتفاعات صعب العبور جبالبارز جنوبی، موفق شدند عامل اصلی ناامنی های جنوب استان به نام بختیار رئیسی معروف به بختیار جهش و تعدادی اشرار مسلح و همدستان وی را به هلاکت برسانند که تاکنون جنازه 4 شرور مسلح شناسایی و منتقل گردیده است. در مرحله بعد با مشارکت گسترده نیروهای قرارگاه قدس سپاه، فرماندهی انتظامی استان و همکاری دستگاه قضایی و ماموران امنیتی استان کرمان ، عملیات پاکسازی ارتفاعات آلوده آغاز شد و 5 قبضه سلاح جنگی ، یک قبضه آر پی جی و مقادیری مهمات جنگی به همراه 6 دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو متعلق به اشرار کشف و توقیف شد.
این بیانیه می افزاید: زمان و مکان انجام عملیات به گونه ای انتخاب شد که هیچگونه آسیبی به غیر نظامیان و اعضای خانواده و مردم محلی وارد نشود و خوشبختانه ماموران اداره کل اطلاعات استان نیز کوچکترین آسیبی ندیده اند.
شورای تامین استان کرمان در بیانیه خود اضافه کرده است شرور معدوم قبلا برگ امان نامه دریافت کرده بود ولی از رافت نظام سوء استفاده کرده و متواری شد و در همین مدت چندین فقره قتل و سرقت مسلحانه، گروگانگیری و آدم ربایی، بریدن گوش گروگانها، اخاذی از متمولین منطقه و راهزنی را مرتکب شد و در آخرین جنایت خود در ماه مبارک رمضان، همسر خود به همراه خواهر زن اش را زنده زنده به آتش کشیده و پس از تیراندازی آنان را در یک چاه انداخت .
شورای تامین استان کرمان در بیانیه خود به دیگر فریب خوردگانی که دست به شرارت مسحانه می زنند هشدار داد که دست از اعمال خود برداشته و با عبرت از سرانجام شرور مذکور با مراجعه به مسئولین مربوطه خود را تسلیم نظام نموده و با اخذ امان نامه، از رافت اسلامی و انسانی نظام بهره مند شوند در غیر این صورت با برخورد قاطع دستگاه های متولی تامین امنیت استان مواجه و موجب عبرت دیگران خواهند شد. عملیات اخیر نیروهای اطلاعاتی و انتظامی استان کرمان شامگاه پنجشنبه آغاز شد و کار پاکسازی منطقه تا روز جمعه ادامه یافت .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار