آقایی ازآخرین وضعیت طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار جهت ترخیص کلیه کالاهای اساسی استانهای شرق کشور از بندر چابهار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان، آقایی گفت: این شرکت تمام تمرکز خود را برای انتقال کالاهای اساسی شرق کشور از طریق بندر چابهار دارد. 

در این بازدید بهروز  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: واردات و ترانزیت کالا هر نوع کالا از طریق بندر چابهار برای بازرگانی و تجار توجیه پذیر است و دولت باید در امر واردات کالا پیشگام باشد. 

آقایی گفت: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی برای بالا بردن سرعت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی اختصاص هشت دستگاه مکنده با توان 600 تن در ساعت برای بندر چابهار از طریق برگزاری مناقصه و برنده مناقصه مشخص شده است و امیدواریم هر چه سریعتر دستگاههای مکنده وارد بندر شوند. 

آزادگان افزود: این شرکت تمام تمرکز خود را برای انتقال کالاهای اساسی شرق کشور از طریق بندر چابهار دارد زیرا نگاه ویژه مسئولین کشور به چابهار باعث توسعه منطقه می شود. 

وی گفت: هنوز دولت سهمیه وارداتی را به ما تکلیف نکرده به همین سبب میزان واردات مشخص نشده است و ما در تلاشیم علاوه بر کالاهای اساسی توسط شرکت مادر تخصصی، برخی شرکتهای مربوط به وزارت جهاد کشاورزی مانند خدمات حمایتی و پشتیبانی امور دام کالای خود را از این بندر ترخیص کنند. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار