مخالفان سوری از ورود ده‌ها افسر و نظامی آمریکایی به شهر عین‌العرب «کوبانی» در شمال سوریه خبر دادند.

ورود ده‌ها نظامی و افسر آمریکایی به عین‌العرب
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، کمیته های هماهنگی محلی مخالفان سوری اعلام کردند چند افسر و بیش از 130 سرباز آمریکایی وارد فرودگاه جنوب شرق شهر عین العرب در شمال شرق شهر حلب شده اند. 

به گفته این کمیته ها، مأموریت این سربازان آمریکایی هماهنگی برای آغاز عملیات خارج کردن کنترل شهر الرقه از دست گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش است. 

این کمیته ها افزودند: این نظامیان آمریکایی با بالگرد و به همراه مقادیر زیادی سلاح های نیمه سنگین و مهمات به عین العرب منتقل شدند. 

همچنین شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: گروه نیروهای سوریه دموکراتیک [مورد حمایت آمریکا] آغاز عملیات الرقه را با هماهنگی ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا اعلام کرد.

گروه نیروهای سوریه دموکراتیک [مورد حمایت آمریکا] ابراز امیدواری کرد ترکیه در عملیات خارج کردن کنترل شهر الرقه از دست گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش و در امور داخلی سوریه دخالت نکند. 

این گروه افزود: 30 هزار جنگجو در عملیات آزادسازی الرقه مشارکت می کنند.

گروه نیروهای سوریه دموکراتیک از غیرنظامیان در شهر رقه خواست از رفتن به مناطقی که عناصر داعش همچنان در آن حضور دارند، خودداری کنند و به مناطقی بروند که از وجود این عناصر پاکسازی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار