رهبرحزب اپوزیسیون در رژیم صهیونیستی اظهار کرد سران این رژیم از جمله نخست وزیر و افراد نزدیک به او در تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از جوییش تلگرافیک، «اسحاق هرتزوگ» رهبر حزب اپوزسیون «اتحادیه صهیونیست» روز دوشنبه با بیان اینکه در گذشته هم شاهد اقدامات سران اسرائیل برای دخالت و اثرگذاری در انتخابات آمریکا بوده، گفت: و همیشه این اسرائیلی‌ها بودند که بهای گزاف این دخالت را پرداخت کرده‌اند.

 هرتزوگ ادامه داد: اخیرا نیز اطلاعاتی را بدست آوردیم که نشان دهنده دخالت سران اسرائیل در انتخابات از طریق افراد نزدیک به آنها در ورای مرزها است .

وی ضمن درخواست از نتانیاهو برای اطمینان حاصل کردن از اینکه اقدامات افراد نزدیک به او جهت تاثیرگذاری در انتخابات آمریکا، آسیبی به منافع رژیم صهیونیستی وارد نمی‌کند؛ هشدار داد سکوت او درقبال چنین مسائلی بسیار خطرناک و مخرب است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود صرف نظر از اینکه چه کسی به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شود، روابط این رژیم با ایالات متحده محکم و پایدار باقی مانده زیرا اولا بر پایه ارزش‌های مشترک بوده و اینکه اسرائیل و آمریکا دوستی بهتر از یکدیگر ندارند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار