معاون بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: چهار قلوهای اهل روستای جهانتیغ از توابع شهرستان زابل با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده تا 2 سالگی زیر پوشش بهزیستی قرارگرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حمیدرضا برات پور معاون بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماهیانه برای هر کودک 66 هزار تومان تا 2 سالگی به حساب سرپرست خانوار این چهار قلوها واریز می شود.

علی هراتی دوم پدر این چهار قلوها به عنوان یک کارگر ساده که با همسر و فرزندان خود در اتاقی 24 متری در خانه پدری اش زندگی می کند برای نگهداری از فرزندان خود (سه دختر و یک پسر) که الان پنج ماهه هستند، مشکلات اقتصادی فراوانی دارد.

تولد این چهار قلوها نتیجه زایمان نخست مادرشان است

معاون بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: پرونده این چهار قلوها پس از تولد در بهزیستی تشکیل شد و ماهیانه برای هر کودک هشت قوطی شیرخشک رایگان به خانواده آنان داده می شود.

حمیدرضا برات پور اهدا سبد غذایی در دوره های مختلف، ارائه خدمات مشاوره اجتماعی به خانواده، طرح تغذیه مادران باردار و شیرده و نگهداری کودکان توسط پرستار بهزیستی از جمله اقدامات این مجموعه برای چهارقلوهای زابلی بوده است.

معاون بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون از سوی بهزیستی 2 میلیون تومان به صورت بلاعوض به خانواده چهارقلوها اعطا شده است.

وی از پیگیری دفتر ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برای این چهارقلوها خبر داد و افزود: پس از اطلاع این دفتر از وضعیت چهارقلوها بهزیستی مکلف به ارائه خدمات مضاعف برای آنان شد.

برات پور اظهارداشت: پس از تاکید دفتر ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شماری از مدیران بهزیستی با حضور در منزل پدر چهارقلوها آخرین وضعیت آنان را جویا شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار