دو کمپانی گوگل و ال‌جی از جدیدترین مدل‌های ساعت هوشمند خود رونمایی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  وایرد؛ اطلاعات دو ساعت هوشمند "واچ استایل" و "واچ اسپرت" از چند روز پیش در سایت‌های فناوری فاش شده بود و کاربران با مشخصات این دو محصول جدید گوگل و ال‌جی آشنا شده بودند. حالا کمپانی ال‌جی به طور رسمی از ساعت‌های هوشمند جدید رونمایی و زمان عرضه آن به بازار را 10 فوریه (22 بهمن) اعلام کرد.

رونمایی از ساعت‌های هوشمند ال‌جی و گوگل+ تصاویر/////////////////

نام این دو محصول به روشنی کارآیی آنها را نشان می‌دهد. مدل "واچ اسپرت" برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به حفظ تناسب اندام طراحی شده و "واچ استایل" دارای ظاهر و بدنه‌ای شیک‌تر است. هر دو ساعت به سامانه دستیار گوگل با نام "گوگل اسیستنت" مجهز هستند؛ به این معنی که کاربر می‌تواند با دستورات صوتی علاوه بر ساعت هوشمند، کنترل دیگر ابزارهای هوشمند خانه را نیز در اختیار بگیرد.

رونمایی از ساعت‌های هوشمند ال‌جی و گوگل+ تصاویر/////////////////

واچ استایل

مدل "واچ اسپرت" به سامانه کنترل ضربان قلب مجهز است که "واچ استایل" از آن بی‌بهره مانده است. "واچ اسپرت" دارای صفحه نمایشگر 1.38 اینچی و "واچ استایل" دارای صفحه نمایشگر 1.2 اینچی است. مشخصات فنی مدل اسپرت قوی‌تر از مدل استایل است. به عنوان مثال "واچ اسپرت" دارای حافظه رم 768 مگابایتی و باتری 430 میلی آمپر است. "واچ استایل" به حافظه رم 512 مگابایتی و باتری 240 میلی آمپری مجهز است.

رونمایی از ساعت‌های هوشمند ال‌جی و گوگل+ تصاویر/////////////////

واچ اسپرت

در هر دو مدل می‌توان از قابلیت شارژ بی‌سیم و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بهره برد.

طراحی "واچ استایل" ظرافت‌های بیشتری دارد بطوریکه ضخامت ساعت از 10.8 میلی‌متر فراتر نمی‌رود؛ اما در مدل اسپرت، ضخامت 14.2 میلی‌متری در اختیار کاربر گذاشته شده است. مدل استایل 249 دلار و مدل اسپرت 349 دلار قیمت‌ دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار