برخورد دو دستگاه پراید درمحور نیکشهر به چابهار ۱ کشته و ۴ مجروح داشت.

تصادف مرگبار در جنوب سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف جرحی مقارن ساعت ۰۱:۰۰ بامداد در  حدود ۸ کیلومتری محور نیک شهر ۰ چابهار دو دستگاه پراید باهم  برخورد می کنند که بر اثر این سانحه یک نفر از سرنشینان دو خودرو فوت و ۴ نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل که یک نفر دیگر هم در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ ستوده افزود : کارشناسان  علت تصادف را  انحراف به چپ  از طرف راننده پراید در مسیر نیکشهر به چابهار تشخیص داده شده است.

گفتنی است : انحراف و تجاوز به چپ یکی از علل شایع وقوع بسیاری از تصادفات است.

رانندگان موظفند بین خطوط حرکت کنند و بویژه در نقاطی که خط ممتد است حق گذشتن از خط ممتد را نداشته بدیهی ست بی توجهی به مقررات حادثه زاست و ایمنی و جان خود راننده و دیگران را به خطر می اندازد.

همچنین در تصادفی دیگر که مقارن ساعت ۰۰:۱۴ بامداد در کیلومتر حدودد۱۸  
مسیر محمدان ایرانشهر به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داده است  و مربوط به برخورد  یکدستگاه پراید با شئ ثابت می باشد یک نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده است.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار