سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: برخی از این کمیسیون ها هر چند ماه یکبار برگزار می شود و در این رابطه مدیران بانکها باید به نحوی عمل کنند که این مجوزها سریعا اخذ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدجواد فدائی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان  روز پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان، افزود: معتقدیم جلسه ای که در آن اختیار تصمیم گیری نداشته باشیم، بی تاثیر است و نباید آن را برگزار نمود.
وی ادامه داد: مدیران باید با اختیارات کامل در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور یابند تا بتوان مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را برطرف کرد و در غیر اینصورت، برگزاری جلسات بی فایده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان اظهار کرد: در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مصوبات غیر اجرایی را تصویب نمی کنیم زیرا به دنبال اثرگذاری این جلسات و رفع موانع موجود در مسیر واحدهای صنعتی و تولیدی هستیم.
در این نشست مشکلات واحدهای صنعتی اروند چرخ، کرمان موتور و شرکت تولیدی مرغ گوشتی لنگری زاده بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
همچنین در این جلسه مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

توسعه اقتصادی استان کرمان در گرو هماهنگی مدیران بانکها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار