فرمانده انتظامی شهرستان خاش از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی به منظور جلوگیری از ورود مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان با تلاش شبانه روزی و گشت زنی‌های هدفمند و کنترل محور‌های مواصلاتی در مهر ماه سال جاری موفق به کشف یک تن ۱۷۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۲ قاچاقچی که در مقایسه با مهر ماه سال گذشته از رشدی ۲۰۳ درصدی برخوردار است.


وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم پلیس، مبارزه بی امان با سارقان می‌باشد، افزود: این فرماندهی با اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان موفق به دستگیری ۴۹ سارق در سطح شهرستان خاش در مهر ماه شده است.


ثمره حسینی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، نیروی انتظامی شهرستان موفق به کشف ۱۷ هزار ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مهر ماه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد ۱۵۵ درصدی می‌باشد.


این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در راستای برخورد با رانندگان متخلف پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در یک ماهه گذشته ۱۰۹ خودرو و ۶۲ موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: آز انجا که اقدامات پیشگیرانه اجتماعی در قالب کلاس‌های آموزش همگانی در سطح مدارس و مساجد مقدم بر فعالیت‌های انتظامی می‌باشد در این راستا طی هماهنگی معاونت اجتماعی با حضور کارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد اقدامات خوبی انجام شده که باعث خرسندی عموم شهروندان می‌باشد.

انتهای پیام/گ

ارتقاء امنیت اجتماعی در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار