فرماندار ایالت اوهایو آمریکا گفت واشنگتن باید با کره شمالی همانند رفتاری که با ایران انجام داد، در پیش بگیرد و به پیونگ‌یانگ فشار وارد کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز، جان کیسیک، فرماندار ایالت اوهایو آمریکا، در مصاحبه با این شبکه گفت لازم است که بر کره شمالی همانند ایران «فشار» وارد شود.

او گفت: در آغاز باید بگویم که رئیس جمهور ترامپ با فشار آوردن بر کره شمالی درست‌ترین کار را انجام داد. تهدیدهای زیادی در این مورد شنیده می‌شود و ما در حال وارد شدن به جنگی اتمی هستیم که می‌تواند جان میلیون‌ها نفر را در خطر قرار دهد. به نظرم این موضوع درستی نیست. به نظرم این یک سیاست خارجی درست نیست.

فرماندار ایالت اوهایو آمریکا افزود: معتقدم که تحریم‌های ما نتوانسته است که اثر لازم را بر بانک‌های چینی بگذارد. به نظرم آمریکا باید همان رفتاری را که با ایران انجام داده درباره کره شمالی انجام دهد. آمریکا باید همان نوع فشار را هم بر چینی‌ها و هم کره شمالی وارد کند. ما این کار را انجام نداده‌ایم.

انتهای پیام/

درخواست فرماندار آمریکایی برای فشار آوردن به کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
شما صحبت نکن خواهشا نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
مگه ما تسلیم شدیم که میگیبا کره شمالی بکنه همون کاررا شما بترسین .که خوارتون نکنیم که افسراتونو گرفتیم گریه کردن .یادته .خوارتون میکنیم .صبرکنید .
-
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
هر کاری دلت میخواد بکن مهم نیست
آخرین اخبار