خطیب جمعه کرمان گفت: کسانی در این کشور داریم که در مسئولیت‌های ارشد بوده و بار‌ها از مردم رای گرفتند، اما وقتی شرایط فتنه پیش آمد، سردمدار آن شدند.

برخی مسئولین ازرای مردم سواستفاده وسردمدار فتنه شدند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته کرمان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی اشاره کرد وگفت: یکی از فراز‌های سخنان روشنی بخش ایشان شعار‌های انقلاب به ویژه شعار آزادی بود که فرمودند؛ آزادی در این کشور محقق شده است و عده‌ای از این آزادی استفاده می‌کنند، اما به دروغ می‌گویند که وجود ندارد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه برخی دیگر نیز بار‌ها در این کشور از مردم رای گرفتند، اما وقتی انحراف پیش آمد، سردمدار آن شدند اظهار داشت:  این افراد همه موازین اسلامی را زیر سئوال بردند.
خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: این افراد منحرف علیه مقدسات نظام موضع گرفته و گفتند آزادی وجود ندارد واین حرف جفا به خون شهدا، جامعه و ارزش‌های اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با بیان اینکه آزادی برخلاف قانون، بی معناست و دنیا نیز این اصل را پذیرفته است یادآور شد:  در دین مبین اسلام، آزادی بدون توجه به مسائل دینی نیز بی معنی است از سوی دیگر آنچه غربی‌ها و لیبرالیست‌ها درباره آزادی می‌گویند با آنچه در اسلام پیرامون آزادی مطرح است، تفاوت‌های جدی دارند، زیرا در اسلام آزادی برگرفته از قانون شریعت اسلامی است.

امام جمعه کرمان  با اشاره به اینکه آزادی مطلق در دنیا جایی ندارد، گفت: قانون در دنیای غرب مبتنی بر رای اکثریت و عرف است، اما در اسلام، قانون مبتنی بر شریعت اسلامی است و این دو مبنا کاملا با هم متفاوت هستند.
وی تصریح کرد: محصول نوعی از آزادی که مبتنی بر رای مردم است را امروز در غرب می‌بینید و این نوع آزادی، اگر با قدرت و ثروت مقابله‌ای صورت گیرد آزادی را بر نمی‌تابد و اگر در این کشور با قدرت و ثروت برخورد شود، ببینید چه می‌کنند؟
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: در کشور‌های غربی حوزه آزادی رسانه به برخی‌ها خلاصه می‌شود و در انحصار گروه خاصی است.
وی به اقدامات کشور‌های غربی در اغلب کشور‌های جهان از جمله افغانستان، عراق و سوریه اشاره و بیان کرد: آن‌ها دروغ بزرگی به اسم آزادی را سر می‌دهند و به هیچ کدام از نتایج آن نیز وابستگی و تقیدی ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: برخی سردمداران خائن کشور‌های اسلامی به ویژه آل سعود حرف‌های خائنانه‌ای علیه مردم فلسطین و سازمان آزادی بخش فلسطین سر داده اند و رسما اعلام کرده اند که با اسرائیل مشکلی نداریم و این نشان داد که همواره دروغ می‌گفتند.
وی تاکید کرد: پاسخ رهبری مرهمی بود بر دردی که این روز‌ها به وسیله افراد خائنی که خود را مسلمان می‌دانند، ایجاد شد.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی، سید محمدباقر صدر و خواهرش بنت الهدی صدر و سالروز شهادت شهید آوینی را نیز تسلیت گفت.
حجت الاسلام علیدادیسپس با اشاره به روز انرژی هسته ای از هنر به عنوان یکی از نعمت‌های الهی یاد کرد و اظهار داشت: این نعمت خدادادی را باید در راه خدا به کار گرفت جوانان این سرزمین چرخه هسته‌ای را باپشتکار، درایت، فهم بالا و ابتکار عمل کامل کردند و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمن بار‌ها این حرف را زده بود که ایران بزرگنمایی می‌کند و موفقیتی در عرصه هسته‌ای نداشته است، ولی زمانی که متوجه پیشرفت‌های ایران در عرصه هسته‌ای شد، موضوع برجام را پیگیری کرد ،کشور ما از بحث انرژی هسته‌ای استفاده مناسب و درست را خواهد داشت.

وی اظهار کرد: انسان‌هایی که به خاطر ثروت ها، دارایی ها، تعریف و تمجید مردم مغرور می‌شوند، کسانی هستند که گناهان کوچک آن‌ها به گناهان بزرگ تبدیل می‌شود و این امر تنها مربوط به افراد نیست و ملت ها، جوامع، طایفه ها، قبیله‌ها و شهر‌ها را نیز شامل می‌شود.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه شایعه پراکنی، امروز یکی از ابزار دشمن علیه مسلمانان است، تصریح کرد: این موضوع یکی از سلاح‌های خطرناک دشمنان است که به دلایلی از جمله انتقام جویی، تسویه حساب‌های خصوصی، ضربه زدن به اعتماد عمومی، لکه دار کردن شخصیت نیکان و پاکان و انحراف افکار عمومی جامعه به کار گرفته می‌شود و باید در این شرایط مراقب بود.

انتهای پیام/ح

برخی مسئولان از رای مردم استفاده ولی در نهایت سردمدار فتنه و انحراف شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار