مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: گوشت تولید شده در کشتارگاه چابهار کاملا بهداشتی و مورد تائید این اداره‌کل است.

گوشت تولید شده در کشتارگاه چابهار مورد تائید استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی حسینی  مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در بازدید از کشتارگاه صنعتی سپیدان، پروتئین بندر شهرستان چابهار، بر نقش و جایگاه مهم کشتارگاه‌ها در کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، تاکید کرد.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام ارغوان گوشت در شهرستان چابهار، افزود: کشتارگاه‌ها علاوه بر اشتغالزایی و کمک به اقتصاد خانواده‌ها و جامعه نقش بسیار مهمی در کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی و بخصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام دارند که علاوه بر تامین گوشت سالم و بهداشتی و ایجاد امنیت غذایی سبب ارتقا سطح بهداشت عمومی در جامعه خواهند شد و این در اصل رسالت اصلی کشتارگاه‌های صنعتی است.

وی گفت: دام‌های موجود در پرواربندی در طول دوره پروار به لحاظ بهداشتی و ارائه خدمات کاملا تحت نظر بوده و طی دوره پروار یکسری از واکسن‌های مربوط به برخی از بیماری‌های استراتژیک مثل واکسن تب برفکی و شاربن را دریافت می‌کنند.

حسینی بیان کرد: در پایان دوره قبل از حمل به کشتارگاه‌های مجاز، معاینه بالینی به منظور حصول اطمینان از سلامت دام‌ها توسط دکتر دامپزشک نیز صورت می‌گیرد.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: گوشت تولید شده در کشتارگاه چابهار کاملا بهداشتی و مورد تائید این اداره کل است.

انتهای پیام/ع

گوشت تولید شده در کشتارگاه چابهار کاملا بهداشتی است 

برچسب ها: دامپزشکی ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامدخیرزادملکی
۱۸:۳۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
سلام
بنده پیمانکار پی گاوی برای صابون سازی هستم اگه موجود دارین لطفا اطلاع رسانی کنین
در صورت امکان با بنده تماس بگیرین
صابون سازی مراغه
آخرین اخبار