رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در دیدار با رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ارتباط سازمان با اتاق اصناف آذربایجان غربی بصورت تعاملی و دوستانه می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در دیدار با رئیس اتاق اصناف ایران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:  ارتباط سازمان با مرکز اتاق اصناف ارومیه بصورت تعاملی و دوستانه می‌باشد و به همین سبب برای حل مشکلات اصناف همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی استان ادیان و مذاهب است با تعامل دوستانه و صمیمی که بین اصناف وجود دارد موجب شده ارتباط بین تجار ایرانی و اقلیم کردستان عراق بصورت چشم گیری گسترش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از آنجایی که بیشتر فعالیت‌های اقتصادی استان کشاورزی محور است اکثر مراودت‌ها تجاری با کشور‌های همسایه نیز بر مبنای محصولات کشاورزی می‌باشد.

ایشان افزود: برای استفاده از مزیت همسایگی با سه کشور در جهت صادرات محصولات صنعتی و معدنی استان به این کشور‌ها و کشور‌های اروپایی برنامه ریزی‌های مدونی انجام شده که در آینده به مرحله اجرا در خواهد آمد.

اسکندری گفت: اصناف در طول تاریخ همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بوده و هستند و بر ما واجب است که برای حمل مشکلات این قشر زحمت کش و همیشه در صحنه تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

وی ادامه داد: تعداد ۲۲۸۸۴ پروانه کسب در حوزه اصناف وجود دارد که برای ۵۷۲۱۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است که بیشترین موقعیت شغلی در این حوزه می‌باشد.

انتهای پیام / س خ

بررسی مشکلات اصناف آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.