ترامپ در سال اول حضور در کاخ سفید از تیم امنیت ملی خود خواست تا طرحی را برای انفجار قایق‌های تندروی ایران در خلیج فارس آماده کنند.

خیال پوچ ترامپ برای انفجار قایق‌های ایرانیبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، پایگاه آکسیوس امروز دوشنبه اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اولین سال ورودش به کاخ سفید از تیم امنیت ملی خود خواست تا طرحی را برای انفجار قایق‌های تندروی ایران آماده کنند.

بنا به گزارش‌ها، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اشاره به حضور قایق‌های ایرانی در خلیج فارس، به جیمز متیس، وزیر دفاع وقت این کشور گفت: چرا آن‌ها را غرق نمی‌کنیم.

پایگاه آکسیوس به نقل از دو منبع خبری اعلام کرد که آن‌ها مستقیما درخواست ترامپ را شنیدند و سه مقام ارشد سابق این کشور نیز اعلام کردند که این موضوع به آن‌ها گفته شد.  رئیس جمهور آمریکا درباره قایق‌های ایرانی به کارکنان خود گفته بود: این قایق‌ها بسیار سریع هستند، ممکن است آن‌ها مواد منفجره در این قایق‌ها داشته باشند، ما حتی این را نمی‌دانیم. آیا شما باور می‌کنید که ما هیچ کاری در این باره انجام نمی‌دهیم.

بنا به گزارش آکسیوس، متیس که به تازگی در اعتراض به خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه از ریاست پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا کناره‌گیری کرد، هیچگاه چنین طرحی را آماده نکرد.  آکسیوس گزارش داد که ترامپ در این خصوص با رابرت مک مستر، مشاور امنیت ملی وقت این کشور نیز صحبت کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار