استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جمعیت ۸۹ میلیونی ایران سربلند حامیان ارزشمند سپاه و پاسداران واقعی نظام اسلامی هستند و با تمام توان برای عزت و عظمت کشورمان می‌کوشند.

۸۹ میلیون ایرانی حامی سپاه هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک اعضای شورای اداری، امامان جمعه، علما، شوراها، معتمدان و نخبگان، جوانان و بانوان خاش افزود: به دنبال اقدام زشت آمریکا در خصوص تروریستی خواندن سپاه همه اقشار ملت ایران منسجم و هماهنگ شده اند.

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب مشارکت انقلاب را باید داشته باشیم و با باور به این اصل مهم بتوانیم عزت و عظمت را به کشور هدیه کنیم.

موهبتی ادامه داد: فرهنگ تلاش و کوشش و کمک به تحقق شعار رونق تولید باید در جامعه نهادینه شود و همه اقشار جامعه در توسعه و عمران و آبادانی کشور سهیم شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اظهار داشت: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات و کمک به برگزاری سالم آن باید مورد توجه همگان باشد.

وی تصریح کرد: تجاوز به حریم رودخانه و مسیل‌ها منجر به وارد شدن خسارت به انسان‌ها می‌شود که متاسفانه بر اثر وجود برخی غفلت‌ها و سودجویی عده‌ای فرصت طلب آسیب‌هایی به مردم عزیز ما در استان‌های مختلف وارد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مبحث تامین آب آشامیدنی باید مدیریت منابع و استفاده بهینه از امکانات را داشته باشیم.

وی ضرورت برخورد قاطع با متخلفان و استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز آب و برق و سودجویان سوخت، پیشگیری از معضلات حاشیه نشینی و ... را مورد تاکید قرار داد.

موهبتی ادامه داد: کشت و صنعت و کارخانه سیمان باید پیوست اجتماعی را با هدف رونق تولید و اشتغال و مشارکت در طرح‌های محرومیت زدائی رعایت کنند تا مردم بتوانند از منابع در اختیار بهره ببرند.

استاندار با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان یادآوری کرد: در توزیع سوخت و یارانه‌های دولتی که به واحد‌های تولیدی و صنعتی انحصاری و خارج از عرف و فرهنگ اسلامی و دینی و در حالت منفعت طلبی ارائه می‌شود باید تجدیدنظر شود.

رئیس شورای اداری سیستان و بلوچستان افزود: حمایت از تولیدکنندگان روستایی و مشارکت دادن و منتفع کردن مردم از طرح‌ها مورد توجه دولت است.

استاندار سیستان بلوچستان اهمیت بلوک بندی شهر خاش و اشتراک پذیری برای توزیع گاز و مقابله با متخلفان و تقویت کار‌های نظارتی را یادآوری کرد.

موهبتی اظهار داشت: برای حل مشکلات موتورپمپ‌های کشاورزی برنامه‌های پایش و کنترل فعالیت کشاورزان مورد توجه است که امیدواریم تا اوایل امسال بتوانیم این بخش از کار را رفع کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: ستاد تسهیل رفع موانع تولید ویژه طرح‌های مشکل دار شهرستان‌ها باید در فرمانداری‌ها تشکیل شود.

دکتر علیرضا نورا افزود: طرح تسهیل طرح‌های سرمایه گذاری و کارگروه مقابله با تحریم در دستور کار دولت است و تسهیلات یارانه‌ای و با کارمزد پایین به طرح‌های مختلف و از جمله طرح‌های زودبازده در استان پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری کارگروه تنظیم بازار در شهرستان‌ها ادامه داد: واردات ۶۵ هزار راس دام سبب تحول در صنعت تولید گوشت استان شده و در تنظیم بازار کشور و استان نقش ارزشمندی را ایفا کرده است.

نورا گفت: افزون بر ۹۰ هزار تن گوشت سهمیه خانوار‌های استان را به خوبی تامین کرده ایم و با پنجره واحد و سیاست و اولویت کاری اقتصادی کار تامین و توزیع کالا‌های اساسی و تنظیم بازار از بندر چابهار و ... را در دستور کار داریم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: تدوین سند توسعه و محرومیت زدائی، استفاده بهینه از منابع آبی و ظرفیت‌های استان و مشارکت دادن مردم برای اجرای طرح‌های آبخیزداری مورد توجه استانداری و دستگاه‌های اجرائی است.

انتهای پیام/ع

۸۹ میلیون ایرانی حامی سپاه هستند

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار